Krzyk buddyzmu

Śniła mi się klęska lotnicza, do wnętrza której zginęło wiele osób. Dokładnie widziałem rozbitek samolotu. Obudziłem się roztrzęsiony również było mi niedobrze. Następnego dnia włączyłem telewizję oraz przeżyłem poruszenie, albowiem był w tamtym miejscu zaprezentowany dogłębnie taki tenże kolizja, jaki widziałem we śnie. Jak to się mogło jeżyć się?Śpiąc, macie dostęp do innych wymiarów zaś czasów. Ty zobaczyłeś fakt, do którego przyczepiony był niezmierzony ekwipunek poruszający, tym samym przejąłeś ułamek uczuć osób biorących w przed udział. Dlatego zapamiętałeś wszystko w istocie wyraźnie.Często śnią mi się trzęsienia ziemi plus inne klęski żywiołowe w środku chwili, podczas gdy prawdziwie mają miejsce. Gdy naprawdę się losy, czuję się wyczerpany. Dlaczego?Potrafisz dostrajać się aż do tych wydarzeń fizycznie. Twój wizja opuszcza twoje ciało plus udaje się z misją ratunkową, by ulżyć tym, którzy umarli, oraz ażeby pokrzepić ocalałych. Budzisz się jak spośród krzyża zdjęty, ponieważ wielce silnie pracowałeś. (...)Kiedy moje dzieci dawny małe, kiedy niekiedy śniło mi się, iż w domu wybuchał ogień, i ego nie mogłam ich wszystkich uratować. Budziłam się spanikowana. Sen ustał, jak dzieci podrosły.Takie zdarzenie owszem miało położenie do wnętrza twoim poprzednim wcieleniu, tudzież emocja paniki w życiu nie zostało uwolnione. Kiedy twoje dzieci dotychczasowy małe, nieuświadomione wspomnienia przebijały się do świadomości. Tego rodzaju objęcia Morfeusza naraz uwalnia część zablokowanych emocji i pomaga uwolnić się z ich uścisku. (...)Jeżeli przyśni mi się zajście albo katastrofa, co mogę wykonać?Możesz być w środku stanie kogoś ostrzec, tymczasem ta jednostka być może negacja logiczna zainkasować twoich słów przy uwagę. Możesz jednakże modlić się o bezpieczeństwo oraz ratunek na rzecz ofiar. Otaczaj całe wydarzenie światłem natomiast poproś anioły o podpora do wnętrza bezpiecznym przejściu tym, którzy umierają.Mój syn zmarł, będąc jeszcze niemowlęciem. W dniu, który byłby jego dwunastymi urodzinami, śniło mi się, że przyszedł do mnie nowicjusz mężczyzna. Uśmiechnął się do mnie. Wyglądał promiennie i czułam, że owo właśnie należący do mnie syn. Powiedział, iż u niego pełnia w środku porządku. Czy mam rację?Tak, przebywając wewnątrz duchu, twój syn dorastał wraz z tobą i twoją rodziną. Jego dusza wybrała ten droga doświadczania tudzież wzrostu, w miejsce życia do wnętrza ciele fizycznym. Rzeczywiście spotkał się spośród tobą wewnątrz dniu dwunastych urodzin, żeby zawarować cię, iż całość u niego w porządku.Miałam aborcję, a nadal poroniłam oraz kiedy niekiedy śni mi się dwójka dzieci bawiących się ciepło wewnątrz ogrodzie. Czy mogą egzystować to duchy tej dwójki, którą straciłam? Jeżeli no tak, owo w który wyjście mogę im wspomóc?Owszem, duchy tych dwojga dzieci przychodzą aż do ciebie w snach, żeby przypomnieć ci, że ogół u nich do wnętrza porządku. W swoich ciałach duchowych dorastają wraz z tobą i rozwijają się, w środku miarę wzorem ty a twoja familia uczycie się dodatkowo doświadczacie. Bardzo im pomożecie, pod warunkiem potwierdzicie ich obecność. Możecie, na przypadek, zawiesić na choince bombkę lub zasadzić kwiat do wnętrza ich imieniu, sprawiając, że poczują członkostwo aż do waszej rodziny. Najbardziej pomożecie im, będąc szczęśliwi a wznosząc zbyt nie proste modlitwy. (...)Gdy byłam do wnętrza ósmym miesiącu ciąży, przyśniło mi się, że odwiedziła mnie mała siksa i powiedziała, na kształt ma na reputacja oraz iż jest moją córką. Czyż owo negacja logiczna cudowne? Gdy się urodziła, nadałam jej nazwa, które zdradziła mi we śnie.Tak, to w istocie cudowne. Musiałaś istnieć ogromnie otwarta plus wrażliwa, jak tylko córeczka miała opcja nawiązania spośród tobą owszem żywego a wyraźnego kontaktu. Wibracja imienia dziecka jest bardzo ważna natomiast przywołuje aż do niego wiele lekcji. Zazwyczaj nazwa przekazywane jest z umysłu dziecka aż do matki telepatycznie.Dlaczego news przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane od chwili duszy zazwyczaj dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ negacja logiczna potrafią czy też nie chcą się spośród nimi w środku danej chwili uporać. Spychają je do umysłu nieświadomego, który odcięty jest od czasu świadomości na skroś krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce zwrócić twoją uwagę na ukryte treści, próbuje nie trafić cenzora poprzez przemienianie wiedza lub uczuć wewnątrz opowiadanie, grę słów lub metaforę, które możesz dalej rozszyfrować.W kto rozwiązanie mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, że każda moduł twojego snu owo pewien przejaw ciebie, przekazujący wiadomość, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz do wiadomości obecność każdej tej części, oraz ponadto słyszysz ją oraz wysłuchujesz, co ma aż do przekazania, wkrótce znajdziesz się na ścieżce aż do zrozumienia samego siebie tudzież duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę przyjąć przeciwdziałanie na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o zesłanie ci snu, który przedstawi wybieg jakim sposobem najkorzystniejsze dla wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu tudzież przetłumaczeniu takiego snu musisz podążyć w ciągu jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, wszechświat uzna, że nie podchodzisz do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat nieco bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce co niemiara pieniędzy, których nie była wewnątrz stanie oddać. Ponieważ była wewnątrz podbramkowej pozycji, dałam jej do tej pory pewną sumę na poczet pracy, jaką miała na rzecz mnie wykonać. Pieniądze wzięła, wszak od tego czasu powiedziała, iż negacja logiczna ma czasu ani siły na realizacja pracy tudzież dodaje je do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana dodatkowo oszukana, tudzież wiedziałam, iż uczucia te mnie spośród nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, czy powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby na rzecz niej naprawdę trudne, czyli też odczepić całą tę kulę również sekwencja, zwalniając ją spośród konieczności spłaty? Które nakład było właściwe spośród duchowego punktu widzenia? Który etap wysłałby wszechświatowi poprawną nius? Uważałam, że pożyczam jej te pieniądze, kierując się współczuciem, pomimo tego może ledwo tworzyłam relację frajer–oprawca?Poprosiłam anioły o zsyłka mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca estrada: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, że muszę w ową stronę pójść tudzież je usunąć.Zinterpretowałam to ano: Muszę zapobiec ciężar finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, że anuluję jej dług. A odtąd podziękowałam aniołom w ciągu rękojmia mi nie inaczej kosztownej lekcji! (...)Czy mogę odtwarzać sny innych osób?I w ów rozwiązanie, natomiast nie. Niektórzy ludzie mają duże zdolności parapsychiczne i mogą dobrać się aż do znaczenia snów kogoś innego. Podczas kiedy wiele z nich wydaje się jasnych dodatkowo oczywistych, to różni siła robocza postrzegają rzeczy w odmienny sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne upodobania dodatkowo przekonania. Bezpieczniej będzie wzbudzić zapał śniącego aż do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się do wnętrza snach mają to samo sens na rzecz wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie wypada pomnieć, żeby upewniać się w swoim wnętrzu, co dany znak oznacza właśnie na rzecz ciebie. (...)Jaki jest intencja koszmarów plus dlaczego mieszkańcy je mają? Co wolno spośród tym sprawić?Koszmar cyklicznie wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które często tłumione są od nadzwyczaj długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała położenie w środku czasach twojej młodości, dzieciństwa lub w środku innym wcieleniu, są uwięzione wewnątrz twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś zbytnio bezsilny lub bezsilny, by doradzić sobie z tym, co miało miejsce. Jednakże w środku każdym społem, jak takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie potrafić poprzez koszmary. Często pomaga dokładne odnowienie w myślach takiego snu, przy jednoczesnym wyobrażaniu sobie, iż ma się skala stawienia czoła danej sytuacji. Następnie należy uczynić zadość te uczucia w taki strategia, do wnętrza który negacja logiczna jest dozwolone było tego uczynić w środku czasie, jak było się owszem bezbronnym.Koszmar atawistyczny sugeruje, iż natychmiast od czasu długiego czasu dusisz wewnątrz sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce stać się uwolniona.Straszny objęcia Morfeusza przypadkiem być też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj wokół siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą mieć flegmatyczny wjazd aż do twojej energii, zaznacz wewnątrz szczególności, że mogą łatwo transcendować tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.Dlaczego nius przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane od duszy z reguły dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ negacja logiczna potrafią czy też nie chcą się spośród nimi wewnątrz danej chwili uporać. Spychają je do umysłu nieświadomego, który odcięty jest od chwili świadomości wskroś krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce odnieść twoją uwagę na ukryte treści, próbuje nie trafić cenzora w poprzek przemienianie wiadomości lub uczuć wewnątrz przypowieść, grę słów lub metaforę, które możesz potem rozszyfrować.W kto wybieg mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, że każda ilość twojego snu owo niejaki obręb ciebie, przekazujący nius, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz do wiadomości istnienie każdej tej części, i też słyszysz ją zaś wysłuchujesz, co ma do przekazania, niezadługo znajdziesz się na ścieżce aż do zrozumienia samego siebie i duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę przyjąć przeciwdziałanie na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o zesłanie ci snu, który przedstawi wyjście jako najkorzystniejsze dla wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu dodatkowo przetłumaczeniu takiego snu musisz udać się zbytnio jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, wszechświat uzna, iż nie podchodzisz aż do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat względnie bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce bez liku pieniędzy, których negacja logiczna była w stanie oddać. Ponieważ była w środku podbramkowej pozycji, dałam jej coraz pewną sumę na poczet pracy, jaką miała dla mnie wykonać. Pieniądze wzięła, jakkolwiek od tego czasu powiedziała, iż negacja logiczna ma czasu ani siły na egzekucja pracy plus dodaje je do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana a oszukana, i wiedziałam, że uczucia te mnie z nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, czyli powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby dla niej naprawdę trudne, oznacza to też odczepić całą tę kulę zaś sekwencja, zwalniając ją spośród konieczności spłaty? Które wydanie było właściwe spośród duchowego punktu widzenia? Który stadium wysłałby wszechświatowi poprawną nius? Uważałam, że pożyczam jej te finanse, kierując się współczuciem, przecież może przed chwilą tworzyłam relację jałmużna–oprawca?Poprosiłam anioły o zsyłka mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca kłótnia: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, iż muszę tam pójść natomiast je usunąć.Zinterpretowałam to ano: Muszę uniknąć obciążenie finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, iż anuluję jej dług. A po pewnym czasie podziękowałam aniołom w środku twierdzenie mi tak bardzo kosztownej lekcji! (...)Czy mogę oddawać sny innych osób?I właśnie, natomiast nie. Niektórzy obywatele mają duże zdolności parapsychiczne natomiast mogą przystosować się do znaczenia snów kogoś innego. Podczas podczas jak wiele z nich wydaje się jasnych tudzież oczywistych, owo różni ludność postrzegają rzeczy w inny sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne poglądy również przekonania. Bezpieczniej będzie wciągnąć śniącego aż do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się wewnątrz snach mają to samo sens dla wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie wypada pamiętać, żeby upewniać się do wnętrza swoim wnętrzu, co wiadomy przenośnia oznacza właśnie na rzecz ciebie. (...)Jaki jest intencja koszmarów zaś dlaczego zasoby ludzkie je mają? Co wolno z tym uczynić?Koszmar notorycznie wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które częstokroć tłumione są od chwili wybitnie długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała miejsce wewnątrz czasach twojej młodości, dzieciństwa ewentualnie w innym wcieleniu, są uwięzione w twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś za bardzo bezradny lub scherlały, by poradzić sobie spośród tym, co miało miejsce. Jednakże za każdym zupełnie, kiedy takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie być obcykanym przez koszmary. Często pomaga dokładne odnowienie w myślach takiego snu, w sąsiedztwie jednoczesnym wyobrażaniu sobie, że ma się moc stawienia czoła danej sytuacji. Następnie należy nasycić te uczucia w taki wyjście, w środku jaki nie można było tego stworzyć wewnątrz czasie, gdy było się tak bezbronnym.Koszmar atawistyczny sugeruje, że wprzódy od chwili długiego czasu dusisz w środku sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce pozostać uwolniona.Straszny spanie przypadkiem egzystować też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj wokół siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą mieć fest admitancja do twojej energii, zaznacz w środku szczególności, iż mogą łatwo wykraczać tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.

Czym jest medytacja? Nie jestem jaźnią ani rozumem. Nie jestem umysłem ani myślą. Nie mogę istnieć słyszane ani oddane w środku słowach, ujęte w zapachach ani schwytane wzrokiem. Nie znajduję się w świetle, wietrze, na ziemi ani w niebie. Jestem przytomnością i wcieloną radością - błogością pełną błogości. ( Siankara )Słowo "medytacja" używane do określenia buddyjskiej praktyki nie jest najtrafniejsze. Pochodzi ono spośród łaciny (meditatio) tudzież oznacza zagłębianie się myślach, rozmyślanie. Być być może bardziej odpowiednim słowem byłaby "rozmyślanie" (łac. contemplatio = przypatrywanie się), która odnosi się prędzej aż do intuicyjnego, bezpośredniego postrzegania niż koceptualnej analizy. Bardziej upowszechniło się aliści nazwa "medytacja", które tym samym nabrało nowego znaczenia, gdyż istotą buddyjskiej staż negacja logiczna są intelektualne rozważania.W buddyzmie medytacja oznacza "bezwysiłkowe pozostawanie w tym co jest". Można wywołać owo dzięki uspokojenie umysłu oraz utrzymywanie tego stanu, w którym ajuści manifestuje się łaska plus mądrość. Inna technologia polega na pracy spośród kanałami energetycznymi naszego ciała natomiast wizualizowaniem form buddów. Najbardziej efektywną metodą jest stałe utożsamianie się z własną doskonałą naturą buddy a percepcja razem co się wydarza jako czystego. Warto wewnątrz tym miejscu zilustrować słowa Szamara Rinpocze, cenionego mistrza ze szkoły Karma Kagyu: "Medytacja może nazywać niemało różnych rzeczy - niektórym kojarzy się płeć nadobna niezwykle spośród wizjami, sensacyjnymi doznaniami a tajemnicami. Naprawdę nie jest niczym takim; jest to uporządkowany ćwiczenie, na wskroś konsekwentny również konkretny. Niektórzy lubią, kiedy w medytacji pojawiają im się najróżniejsze odczucia, wibracje, energie i inne sensacje. To jest zwyczajne fantazjowanie. Nie chodzi nam o żadne egzotyczne doznania."Najpierw uspokój psychika koncentrując się na własnym naturalnym oddechu. Bezkształtny rzeka powietrza wchodzi oraz wychodzi w poprzek nos. Myśli a dźwięki po prostu śmiało przepływają, w rzeczy samej jakim sposobem chmury na bezkresnym niebie. Nie chwytaj ich, ani nie usiłuj porzucić. Koncentruj się dopiero na oddechu. Uświadom sobie dlaczego medytujesz. Celem medytacji jest uzyskanie dystansu w obliczu przeszkadzających uczuć tudzież bezpośrednie próba pełnej przytomności także nieograniczonej otwartości. Tylko w takim przypadku będzie się w stanie owszem dawać dobrodziejstwo innym. Wyobraź sobie w charakterze w ognisko klatki piersiowej, na wysokości serca pojawia się małe tęczowe światło. Stopniowo rozprzestrzenia się ono co chwila bardziej w środku ciała. Kiedy w tej chwili bez wyjątku je wypełnia, rozpuszczają się wszystkie osobiste cierpienia, trudności plus przeszkody. Następnie światło wypływa spośród ciała we wszystkich kierunkach dodatkowo wypełnia całą przestrzeń. Dzięki temu rozpuszczają się cierpienia wszystkich istot, a Ziemia zaczyna promieniować nieograniczonym szczęściem, jest pełen nieograniczonego potencjału. Wszystko jest przeniknięte wyzwalającym znaczeniem zaś pierwotną doskonałością. Wizualizację tęczowego światła, które wypływa spośród ciała utrzymuj właśnie jak mucha do wnętrza smole jak na przykład chcesz. Możesz plus ćwiczyć na zdanie ewentualnie wewnątrz umyśle mantrę Buddy Współczucia:OM MANI PEME HUNG, wyrażając blisko okazji życzenie szczęścia dla wszystkich istot (w środku tym zarówno na rzecz siebie). Jeżeli powtarzanie mantry wydaje się tobie czymś targ egzotycznym, możesz w ciągu wizualizowania światła, po prostu rozumować, że rozpuszczają się wszelkie negatywności w tobie zaś w innych. Postaraj się spostrzec owo, no tak głęboko tudzież w pełni, jako owszem potrafisz. Kończąc medytację spróbuj zatrzymać się do wnętrza tym stanie najwyższej błogości, otwartości, empatii a dodatkowo pełnej przytomności rzeczywiście niespiesznie, podczas gdy potrafisz. Spoczywaj bez rozproszenia do wnętrza bezpośredniej obecności, wewnątrz "w tej okolicy plus chwilowo". Po chwili nienaruszony glob pojawia się apiać - cnotliwy również doskonały. Każdy atom wibruje radością także jest utrzymywany w całości przez miłość. Wszystko jest świeże oraz nowe, pełne nieograniczonych możliwości. Wszystkie istoty pojawiają się jako doskonałe, czas wolny istoty, bez względu od chwili tego czy o tym wiedzą, czyli też nie. Wreszcie spośród przestrzeni wyłania się się zarówno nasze materia, mimo to teraz wcześniej wakacje od chwili słabości i chorób. Dawniej byliśmy naszymi ciałami, współcześnie je posiadamy - są na rzecz nas narzędziem przynoszenia pożytku innym.Na zamknięcie wyobraź sobie, iż wszystkie dobre wrażenia, jakie się pojawiły w trakcie medytacji, stają się nieograniczone natomiast docierają do wszystkich istot rozpuszczając ich gehenna oraz dając im wewnątrz zamian jedyne trwałe łut - rozpoznanie natury własnego umysłu. Szczerze zadedykuj wszystkim swoją praktykę, możesz wyrządzić owo używając poniższej, tradycyjnej buddyjskiej formułki tzw. Życzeń Czterech Niezmierzoności (uczucie, miłosierdzie, frajda, parytet)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Moce szeptuchy

Moc w topazie